- en guide til ånden i parken


plan G_SLUTPRODUKT

plan G_SLUTPRODUKT










fredag den 28. september 2007

DAG 15 - 28. september 2007

Min dag startede allerede med et besøg inden jeg næsten havde fået åbnet og sat strøm til min campingvogn - herligt. To personer, der startede med at sige, de heller ikke er fra kommunen. De havde fundet ud af min tilstedeværelse via en beboer fra Gellerupparken. Et bevis på, at det er ved at rygtes at jeg sidder i min campingvogn, og gerne vil møde og snakke med mennesker. Jeg har nu afsluttet min tredie uge i parken. Flere er begyndt at sige "hej Trine", når de går forbi. Jeg er virkelig begyndt at holde rigtig meget af min arbejdsstation. Noradin, ejeren af grillbaren, passer godt på mig og holder et øje på min campingvogn, når jeg ikke er der. Jeg føler at jeg er begyndt at høre til og håber mange vil komme forbi i næste uge, der foreløbig bliver den sidste. Rigtig god weekend.

Ingen kommentarer:


UDSNIT_DOKUMENTARVÆG

DER LÆGGES ET GULV

BETONFLISER

UDSNIT_DAGBOG

84 PLADER >> 168 DAGE

FABRIKATION

FABRIKATION
MOCK UP_MIT VÆRKSTED

VÆRKTØJSKASSE

FIGHTER

OSB PLADE

VENTER PÅ AT BLIVE SAMLET

LYSSTOFRØR

HANADI TIL VENSTRE

FARVEN BLÅ

WORK WORK WORK


SIDER TIL DAGBOGEN

PICK UP PLANKER

UDSNIT AF DEN FYSISKE DAGBOG

OPSTILLINGSPLAN

DIAGRAM_RETNINGER

IDÉBUTIKKEN

IDÉBUTIKKEN
MIN FARS VÆRKSTED

LYSTÆPPE

TANKESTRØM RØMØ

CAMPINGVOGNEN

CAMPINGVOGNEN
MØDESTED_ARBEJDSSTATION

SKITSEBOGS SKITSE


























STEFAN_MIN KÆRESTE






















AFSLUTNING MED MAD I BAZAREN