- en guide til ånden i parken


plan G_SLUTPRODUKT

plan G_SLUTPRODUKT










fredag den 21. september 2007

DAG 10 - 21. september 2007

En super fed dag i Gellerup. Den har været lidt anderledes, da jeg ikke har opholdt mig i campinvognen. Nej, jeg har været hjemme hos en tyrkisk familie. Det var virkelig virkelig hyggeligt. Jeg blev varmt modtaget i døren. Fik en rundvisning i hele lejligheden og budt på hjemmebagte kager og carpuccino. Snakken gik om, hvordan det er at bo i Gellerup, have børn i Gellerup, være kvinde i Gellerup og pludselig var der gået næsten to timer. Jeg gik derfra med en hel særlig og glad følelse i kroppen.
Og skyndte mig op på legepladsen, hvor jeg havde aftalt med Mansur at skulle være resten af dagen. Et fantastisk område for børn. Alle var utrolig søde mod mig. Jeg følte ikke jeg var et fremmed element -tværtimod. Jeg hjalp en pige med at lave et særligt sted til hende og hendes venner. Jeg håber de bliver glade for det.

Ingen kommentarer:


UDSNIT_DOKUMENTARVÆG

DER LÆGGES ET GULV

BETONFLISER

UDSNIT_DAGBOG

84 PLADER >> 168 DAGE

FABRIKATION

FABRIKATION
MOCK UP_MIT VÆRKSTED

VÆRKTØJSKASSE

FIGHTER

OSB PLADE

VENTER PÅ AT BLIVE SAMLET

LYSSTOFRØR

HANADI TIL VENSTRE

FARVEN BLÅ

WORK WORK WORK


SIDER TIL DAGBOGEN

PICK UP PLANKER

UDSNIT AF DEN FYSISKE DAGBOG

OPSTILLINGSPLAN

DIAGRAM_RETNINGER

IDÉBUTIKKEN

IDÉBUTIKKEN
MIN FARS VÆRKSTED

LYSTÆPPE

TANKESTRØM RØMØ

CAMPINGVOGNEN

CAMPINGVOGNEN
MØDESTED_ARBEJDSSTATION

SKITSEBOGS SKITSE


























STEFAN_MIN KÆRESTE






















AFSLUTNING MED MAD I BAZAREN